13 Mart 2013 Çarşamba

Victoria Secret Gorgeous Parfüm




Victoria’s Secret’ın bu kışa özel en yeni parfümü “Gorgeous” çabasız ve büyüleyici güzelliği simgeliyor. Meyvemsi-Çiceksi bir koku olan Gorgeous içeresinde karşı konulamaz çilek, saf yasemin, ve çekici sandal ağacı bulunuyor.  Bu özel parfüm kadın olmaya dair sevdiğimiz herşeyi barındırmakta ve içinizdeki Brigitte Bardot’u ortaya çıkarıyor. Hem gündüz hem gece “gorgeous” hissedin!


Sişenin sunumu ve ambalajı çok şirin hem yaz hem kış kullana bilecegim çok hafif ve güzel bir parfüm 
Yılbaşı indirimlerini kaçırmadım ve hemen aldım :)) Gun boyu çok hafif bir his bırakıyo kendimi daha temiz ve daha ferah hissediyorum hem de agırlıgıyla  yormuyor beni 


Tek bir kusuru var o da çantanıza atıp gidemiyorsunuz masa parfümü şeklinde tasarlanan şisesini almışım :))
Gerçi bu yanımda taşımama engel degil ama çanta içinde pompasının bozulma ihtimali var tabi :))


Cevahir V & S  Magazasından 65 tl almıştım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder