17 Mart 2013 Pazar

PHYSICIANS FORMULA Mineral Wear

 Mineral Wear SPF-30 pudra
İşte karşınızda severek kulandıgım pudralardan biri en çokta cılde zararsız bir formule sahip olmasını ve koruma faktörünün yuksek olmasına bayılıyorum.



16 saat kalıcılık vadediyor ama kullanan biri olarak söylüyorum okadar da degil :))

Ultra ince mineral tozlar içerdigi yazıyor ve mükemmel ve kusursuz kapatma saglamaya yardımcı oluyor ve en önemli ozellik parfüm ve paraben içermemesi :)))


elinizi pudranın üstünde dolaştırdıgınızda yaglı koyu kıvamlı bir hıs geliyor ama cilde uygulandıgında hiçte öyle degil aslında yaglı ciltler için daha uygun mat bir bitiriş saglıyor kapatıcılıgı da oldukça iyi fondöten kullanmaya gerek duymuyorum .Sadece benim cıldım kuru oldugu için altına mutlaka nemlendirici kullanıyurum



Beyaz tenliyim ve bu renk sanki benim için yapılmış çok dogal duruyor :))


Bu arada altında  kendi fırçası ve aynası da var ben aynası olmayan ürünleri pek sevmiyorum ayna şart :))


Birçok eczanede bulabilirsiniz ve guvenle kullana bilirsiniz :))

Hep guzel kalmanız dilegiyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder