18 Mart 2013 Pazartesi

PHYSICIANS FORMULA HAPPY BOOSTER



 Happy Booster  Glow & Mood  Boostıng Powder




Benim elimde olan 7318 translucent rengidir fotoda pek belli olmamış ama :))

Çok guzel bir albenisi var bu ürünlerin ya bayılıyorum bunlara :)) Tabi hipoalerjenik olmalar ise işin kaymaklı yonu .))Ürünlerin  paraben ve parfüm içermemesi daha rahat bir şekilde kullanmamaıza olanak sagliyor .




Gelilim kullanımına ben genelde fondöten ve pudra uyguladıktan sonra tüm yuzume ışıltılı bir aydınlık vermesi için uyguluyorum ve anında saglıklı ve homojen bir görünüm kazandırıyor .Biraz daha yogun halini yanak kısımlarıma uyguluyorum oda çok hafifi bir pembelik veriyor dogal bir renk alıyor daha taze daha genç bir cilt görüntüsü bir nevi hıglıgter gibi diyedilibim güzel bir aydınlatıcı



Acelem oldugu zamanlarda bir bb krem sürüp üstüne şöyle bir geçiveriyorum sonuç yine mükemmel 
çok hafif bir ışıltı belirgin pigmentler olmdan cap canlı bir görüntü :)) tenimde pembe gibi duruyor ama sizi yanıltmasın pudra üzerinde dogal duruyor :))


burda numarası daha rahat görüle biliyor

ürünün alt kısmında aynası ve fırçası var gerçi fırçayı hiç kullanmadım bence pek işe yaramıyor :(
ama oldukça hoş bir görüntüsü var 


tüm yetkili eczanelerde bula bileceginiz bir urun ve gönül rahatlıgıyla kulanabilirsiniz sivilce derdi falan yapmıyor çok dogal bir görüntü veriyor işil işil bir cilde kavusuyorsunuz 
fiyatı 60 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder