3 Mart 2013 Pazar

Pure Beauty BB Cream Jasmıne Water



Watsons magazalarında rahatlıkla bulabileceginiz bir bb crem .Bence kapatıcılıgı çok iyi olan bir urun severek kullanıyorum oldukça yugun bir yapısı var cildim kuru olmasına regmen oyle kuruluk sorunu ile  karsılasmadım  sabah evden sürüp çıkıyorum ve gun sonuna kadar etkısını koruyo bir iki sate uçup gitmiyor kalıcı yanı :)).

















Görünüşü falanda çok şık ben kullandıgım malzemelerin ambalajlarını da seviyorum  bir yerlerde makyaj
yapmaya kalkıştıgım zaman görüntü guzel olmalı oyle kırık dökuk yada harp durumda ürünleri sevmem
:)) aman napim takıntılıyım işte .))




işte rengi gerçi ürün tek renk olarak satılıyor ama cilt ile butunleştigi için sorun olmuyor yinede
ten rengi bugdaydan daha koyu olanlar tercih etmesin derim yapısı koyu oldugu için beyaz bir göruntuye sebep olabiliyor :(.


Benim ten rengim oldukça açık biz ikimiz  gayet iyi anlaşıyoruz :)) dagılımı kolay ve kapatıcılıgı yogun en sevdigim bb cremim budur üstüne de kendi pudrasını uyguladımı harika oluyor üstelik koruma faktörü de yuksek SPF30 daha nolsun :)) Watsons magazalında 22 tl

HEP GUZEL KALMANIZ DİLEGİYLE :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder