4 Mart 2013 Pazartesi

Bath & Body Works Shea Cashmere

True Blue Spa serisinden SHEA CASHMERE :))))))))




Harika  bir ürüne harika bir ambalaj ve sunum eee görsellik önemli tabi :))) siz birde içindekini o yumusacık etkisini ve inanılmaz ötesi kokusunu bir deneyin bayılacaksınız :)


Magzaya ilk girdigim an ebüyülendim inanain abartmıyorum insan tüm maşını oracıkta birakır
body mistleri bir harika vücut nemlendiricileri ,el kremleri ,duş jelleri falan inanılmaz .

Gerçekten harika bir kokusu var vanilya çikolata karışımı arası bişey ve kalıcılıgı da son derece iyi .
Kofre içerisinde el kremi ,duş jeli ve vücut losyonu var . Ee kremi nin  nemlendirmesi yumusaklıgı ve kokusu inanilmaz içerisinde Shea yagı var gerçi tum urunlerinde bu yagı kullandıklarını söylediler ama ben ençok bu seriyi begendim .



Magaza AKMERKEZE acılalı 6 ay falan olmuş ama şimdiden fiyat ve ürün zenginligi açısından Victorya Secreti sollamış durumda .Ayrıca ürün yelpazelerinde aromaterapi mumlar ,erkek bakım ürünleri ,lip gloslar ( ki çeşitleri oldukça fazla seçmekte zorlanıyorsunuz ) afrodizyak vucut serisi ve seksi seri dedikleri daha bir çok ürün var ben kofreyi 59 tl aldım ve bayıl bayıla kullanıcam :))
AKMERKEZE yolunuz düşerse mutlaka ama mutlaka ugrayınız inanin eliniz boş çıkamıycaksınız :))

hep guzel kalmanız dilegiyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder