11 Mart 2013 Pazartesi

SKIN RECİPE Kayısı ve Badem Yagı Çamur Maskesi



 Gratis indirim yapar da bir birinden şirin ve cicili bicili ambalajı olan nem maskeleri alınmaz mı :))

Dayanamadım 3 çeşit birden aldım zaten fiyatları da çok uygun sırasıyla hepsini tanıtıcam .


Apricot ve Almond Oil  Mud Masgue
   bakalım neler vaadediyor muş
Kayısı ve badem yagı içeren maske  bugday kepegi Calendula (aynısefa çiçegi )yagı ,avokado yagı ,jojoba yagı, Avustralya fındıgı yagı ile kuru ciltleri derinlemesine nemlendirir . Zengin besleyici ozellikte ,mükemmel bie cılt yumuşatıcısı ,bakım kremi  ve nemlendiricisidir .


KULANIMI : Temizlenmiş yuz ve boyun bolgesine eşit miktarda göz ve dudak çevresine getirmeden uygulayın 15 dk bekletin.Kagıt peçete yardımı ile soyarak çıkartın ve son olarak da ılık su ile durulayın ve nazikçe kurulayın .Nem verir kuruma yapmaz .Haftada iki kez kullanıla bilir .



Cildi kuru ve bu maskeyi denemiş biri olarak söylüyorum ki işe yarıyor nem verme oranı oldukça iyi ama geçici bir çözüm sunuyor .Öyle çokta aman aman bir ürün degil .Kokusu ,kıvamı ve yogunlugu  güzel olan bir ürün tekrara alırmıyım bilemiyorum ama bir paketi iki kez kullandım oldukça da bereketli bir ürün buz dolabında sakladım :))
Ben begendim öyle çok yuksek paralar vermenize gerek yok 2.50 -3 tl civarında son derece başarılı bir ürün :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder