14 Şubat 2013 Perşembe

ELF Bronzer & Allaık

ELF Contouring Blush and Bronzing Powder  :))

 Nekadar uzun bir ismi var ya 
allık ve bronzer bir arada  oyle diyelim gitsin işte ne olacak ki :))






Giti Gidiyor sayfasından aldıgım bir ürün ve iyikide almışım dedigim bir allık ve bronzer ikisi bir arada olan
bir palet cantada  taşıması da çok kolay iki parça yerine tek parça bir ürün .


Gramajı da oldukça iyi kocaman bir ürün geldi 8g renklerin kalıcılıgı da oldukça iyi 
hem allıkta hemde bronzer da çok hafif ışıltılar var . Ne tam simli nede tam mat ikisinin ortası belli belirsiz bir sim halı gıbı .


asagıdaki  görüntu fotoda pek net çıkmamış ama her ikisinin karışımı çok naturel bir hal alıyor yuze hoş bir 
dogallık veriyor .Ama ben konturlü makyajı sevdigim için ik ayrı şekildede kullanıyorum oldukça başarılı .))




Ve son derece de saglam bir urun geçenlerde elimden düşürdüm içim giti dedim şimdi unufak oldu ama kapagını açınca cok sevindim sapa saglam .
ELF acılımını bilmeyenler için söylüyorum ingilizce olark eye lip face yani bizde 
goz dudak ve yuz olarak açılım bluyor .
Yani ürünlerini çalıştıgı alanları hedef alıp isim yapmış yurt dışında çok ucuz fiyatlara alabilceginiz ( 3 -5 dolar
gibi ) oldukça iyi bir markadır ama buralarda çok oldukça yuksek fiyatlara satılıyo .
amerika yolcusu varsa bir iki siparişim olacak :)) Sitelerden yada dışardan 
bulabilirseniz mutlaka alıp deneyin derim 


Hep guzel kalmanız dilegiyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder