26 Şubat 2013 Salı

CLARINS Colour Breeze

Clarıns Colour Breeze Poudre Teint & Blush

Allık ve Pudra bir arada :))






Üstelik herzamanki gibi  çok şık bır sunumla karşınızda :))
 bayılıyorum şunların süslü püslü hallerine :))



  Ben bu allık  & pıdra karışımını Cevahir AVM nin
Debenhams magazasından indirim zamanında aldım
fiyatını görünce çok şaşırdım ve hemen kapıverdim .))











Görüntüsü çok guzel isterseniz tum yuze ışıltılı bir pudra olarak uygularsınız .
İsterseniz de sadece allık olarak salında acıl durumlar için cantada sürekli bulunmalı çilde inanılmaz bir 
ışıltı ve tazelik katıyor .


Son derece pastel ve yumuşak tonlara sahip çok dogal duruyor ve çok zarıf bir ifade veriyor :))

Öyle göründügü kadar parlak ve ışıltılı da degil çok dogal bir hale dönuşuyor 

Ben bir deneyin derim tabi bulabilirseniz :))) ben aldıgımda % 40 indirim vardı  ve bana  45 tl oldukça iyi bir fiyata galdi  :))

hep guzel kalın .))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder