3 Şubat 2013 Pazar

DEEP Enriched Organıc Green Apple BODY Butter

Organic Yeşil Elmalı Vücut Losyonu :))))



Watsons dan sırf ındirim var diye  aldıgım bir vücut nemlendiricisi yeşil elmanın görüntüsü çok 
hoşuma gitmişti .Üzerinde yogun nem verdigi yazıyodu bende merakıma yenik düşmüştüm .))


Kutunun kapagını açar açmaz nefis  bir elma kokusu sizi karşılıyo harika bişey ben bu kokuya  bayıldım :)) renk olarakda çok hoş hafif yeşil biri ürün .


Ürün nerdeyse bitmek üzere 1 yada 2 haftadır falan  kullanıyorum baktım memnunum bide sizinle paylaşım dedim :)) Oldukça yogun bir nem veriyo dagılımı ve cilt tarafından emilimi de çok kolay .Kokusuna zaten diycek bişey bulamıyorum elma bahçesinde gibi hissediyorum kendimi nefisssss.



Tek canımı sıkan o nefis elma kokusunun en fazla 1 saat falan kalması sonra uçup gidiveriyor  :((
Ya ne olduk şimdi diye kalıveriyorsun .



buda içerik kısmı. Birdaha alırmıyım   diye soran olursa belki derim çünkü ben her seferinde 
yeni ve farklı ürünler kullanmayı seviyorum .
Sanırım fiyatı 9 tl civarı bişeydi :))

      HEP GUZEL KALMANIZ DİLEGİYLE :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder