13 Ocak 2013 Pazar

THE BODY SHOP Vitamin C Skin Boost

Merhaba işte karsınızda yeni kulanmaya basladıgım bir urun :)) The BODY SHOP un C vitaminli yenileyici  jeli .Hafif ve tazeleyici  cilt yuzeyinı anında yumuşatıyor ( ki bu kısım dogru ) nemin ciltte kalmasını sagliyor içersinde ışıgı yansıtan pigmentler var hızlı ve sagliklı bir parlaklıga kavusa bilirsiniz diye tanıtıldı bana .Lakin ben  pek sevmedim :((

Fiyat olarak uygun ama işlevselolarak pek bişey göremedim oyle vadedildigi gibi bir işıltı yada canlılık yok cilt yuzeyinde pamuk prenses gibi olmadım yanı 2 haftadır kulanıyorum bir netice yok
Fotoda jel içerisindeki ışıltılar pek belli degil ama yapısı ,sürüm kolaylıgı ve kokusu çok haş ama hepsi bu :(( Cildiniz benımki gibi kuruysa siz pek faydası olmıycaktır
      HEP GUZEL KALMANIZ DİLEGİYLE :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder