16 Ocak 2013 Çarşamba

BALMS AWAY GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ



BALMS  AWAY  Göz  Makyaj Temizleyici


Selam hanımlar birçok bloogda okudugum Balm göz makyaj temizleyicisi ni sonunda bende denemek istedim
:)))) indirim varken alıverdim gitti işte .
      Şimdi gelelim işlevine  Sıvı ve çift fazlı  temizleyiciler kadar kolay bir kullanımı olmasa da temizlemesi güzel
son derecede yumuşak bir ürün disket pamugu ürüne batırım makyajımı siliyorum .
  Biraz yaglı kalıyor ama onuda VICHY  3&1 Termal suyu ile silince o sorunda ortadan kalkmış oluyor sabah uyandıgım zaman göz altlarımda yine siyah halelerin oldu da oluyor indirimli oldugu için bana cazip geldi Gratis ten  15 tl almıştım ama bidaha almam öyle pek matah bişey de degil çok daha güzel ürünler var :))
     HEP GÜZEL KALMANIZ DİLEGİYLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder