21 Ocak 2013 Pazartesi

GOLDEN ROSE MINERAL SERİSİ

   GOLDEN ROSE Mineral serisi alışverişim :)))



Henüz yeni keşfetim bir seri pudra allık ve terracottasını aldım tek bir puruz dısında da çok menun kaldım yapıları çok yumusak ipek gibi ürünler paraben dolu ama renk ve yapıları guzel diye bile bile aldım :((



Kokuları çok hafif ben çok parfümlü ürün sevmem çünkü kalıcılıkları da fena degil fırca ile kulanımı esnasında 
çok fazla tozlanıp dagılmıyor da .



Bu terracottanın ki aynı zamanda ışıltılı bir pudra olarak tüm yüzdede kullnıla biliyo NO -5
yüzde verdigi işıltı bir harika .

Fotoda belli etmek için biraz kalın sürdüm allık olarak da kulanıyorum ve son derecede başarılı .


Powder Blush ın rengi çok şeker şeftali pembe arası bişey ama bana sorarsanız daha çok pembe :))

Ama sorun suki allık pek kalıcı degil 1-2 saate kalmaz uçup gidiyor yanınızda tasıyıp gun içinde tekrarlamanız 
gerkiyor yoksa renk olarak çok hoş sürümü de kolay .


Pudrası normal çok farklı bir özelligi yok sadece fiyatı uygun içeriginde paraben yazısı göremedim
bu iyi bişey :))

İndirimden yararlandım :))
ALLIK- 15 TL 
PUDRA - 15TL 
TERRACOTTA  21 TL 


     HEP GUZEL KALINIZ   :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder