30 Temmuz 2013 Salı

HERBA DERM Yuz Beyazlatıcı Krem

HERBA DERM Yuz Beyazlatıcı Krem 

Tatıle gidip te guneş lekesi olmadan donen kaç kişi vardır acaba :(( 
Havuz deniz güneş falan bunlar çok guzel şeyler ama malesef sonuçları kotü :(( 
Gelelim yeni keşfime :))    Ben bu ürünü tamamen rastlantı eseri T-SHOP ta buldum ve fiyatı çok uygun oldugu için aldım yanılmıyorsam 20tl falandı .
Okadar pahalı ürün denedim sonuç yine hüsran birde bunu deneyelim dedim .



Ve sonuç çok şaşırtıcı oldu 2 ay gibi bir süre içersinde epey etkili oldu oyle ambalaj üstündeki gibi bir cildiniz olmuyor ama sonuç yinede çok iyi .
Özellikle de göz cevremdeki lekeler gözle görülür derecede azaldı .
Kokusu da oldukça hafif hiç bir şekilde rahatsız etmiyor 
Güneş lekesi sorununuz varsa bir deneyin derim ben çok memnun kaldım :))
HEP GÜZEL KALMANIZ DİLEGİYLE :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder