1 Nisan 2013 Pazartesi

RİVAL de LOOP MİNERAL AMPUL




Kuru ciltler için gelistirilmiş nemlendiricili mineral ampul.Konsantre bir urun oldugu için oldukça yogun bir nemlendirmeetkisi saglıyor .İçerisinde  ki( bakır magnezyum ve çinko ) cilde canlandırıcı etki saglıyor ben bunu bilmiyordum mesel ögrenmiş olduk :))
Aloeveranın isecildi canlandırıcı onarıcı ve sakinleştirici etkisini hepimz biliyoruz aynı zamanda cilde dingin bir görunum sagliyormuş  ve nem kaybını önleyen koruyucu bir tabaka olusturuma özelligi var .



Sahsen ben denedim ve memnun kaldım ampul kuçuk gibi görüle bilir ama fazlasıyla yetip artıyor bile :))
cilt temizligimi yaptıktan sonra uyguladım yuz boyun ve dekolte bolgesi diye belirtilmiş ve gayet ıyı geldi sabah kaltıgımda cildim yumuşacıktı ayrıca çokta hafif ve guzel bir kokusu var .


Fiyatı da cok uygun tekli olarak satılıyor ve 3 tl civarında ayda iki kere kullanılmalı bence özelliklede cildiniz benim gibi kuruysa ayrıca belitmeden geçemem sicilce falan da yapmadı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder